A TV2 CSOPORT CSR filozófiája

A TV2 Csoport tradicionálisan érzékeny a társadalmi problémák iránt, ez a hitvallás hosszú idő óta része értékrendjének.

Vállalati stratégiája alapján négy pillérre – értékorientált, családbarát, innovatív, magyar – alapozza tevékenységét, melynek kiemelt eleme a társadalmi felelősségvállalás.

A vállalat a médiapiac egyik legerősebb szereplőjeként kötelességének tekinti, hogy kivegye részét a társadalmunk számára fontos problémák kezelésben. A TV Csoport tulajdonosai és menedzsmentje hisz abban, hogy e törekvésük eredményeként a vállalat piaci pozíciójával arányosan hozzájárul a fenntartható fejlődéshez, és egy jobb, élhetőbb Magyarország megteremtéséhez.

A TV2 Csoport a vállalati stratégiába szervesen integrált, „TV2 a Jövőért” koncepcióban foglalta össze CSR filozófiáját:

• támogatja az egészség- és környezettudatos gondolkodásmódot
• elkötelezett a gyermekek védelmét illetően
• fontosnak tartja a gyermekek jövőjét és esélyegyenlőségük biztosítását

A vállalat a koncepció figyelembevételével alakítja médiatámogatói szerepvállalását, erre hangolva dolgozta ki külső és belső CSR programjait.

Külső program

• „Süss fel nap!”

Belső programok

• Zöld iroda
• Családbarát munkahely
• Egészségvédelem

Támogatások

• Mikulásgyár
• Danone – Tegyünk Együtt a Gyermekekért
• Fogadj örökbe egy macit
• Kapunyitási Pánik program
• Ezer lámpás éjszakája
• Informatika a Látássérültekért Alapítvány

Szerepvállalások

• NMHH – Bűvösvölgyi Oktatási Központ
• Fenntarthatósági médiaklub
• Főszerkesztők fóruma

Címkék:

2014. október 3. 14:44



© 2017 TV2 Zrt.
POWERED BY NEOPORT CORE CMS